Thursday, August 20, 2009

No objective....

Salam...My eyes are very tired now...dari tadi menghadap laptop...nak susun references dalam software EndNote ni..I thought I could do it easily...tetapi...leceh jugak rupenye..huhu..sakit mata and pening kepala...EndNote is used as a reference manager which stores all of the references...baik journals, patents, etc..

Masa buat Masters dulu, malas nak buat bende ni..skrg baru la nak start buat...padahal supervisor dah pesan since 1st sem...ini yg dinamakan procrastination yg melampau..haha...tu yg mase susun references kat thesis, mata sampai rase berpinar2..hehehe...so, skrg ni kene jugak buat 1 reference manager supaya mata takkan berpinar lg waktu buat journals nanti...:-D...

This entry doesn't have any objective...hehe..saje2 je...

p/s: dah abis baca Twenties Girl by Sophie Kinsella...best!!!...selepas setahun lebih tak baca chic lit, akhirnye dpt jugak ketawa bila baca buku ni..:-D...it's a good way to release my stress...terasa sedikit pulih dari temporary head damage lepas siapkan Masters...LOL...

..........................................

1 comment:

Encik Ayie Yang Garang said...

cik akak aleya. alahai, kau punya fridge magnet tuh dah berkulat dalam ospis aku. ok macam nih, petang nih aku nak balik kampung,so dalam minggu depan aku kembali ke ospis. once aku di ospis maka aku akan mengecall kau dan menyerahkan fridge magnet itu. kau nak dua jer kan?? kiranya kau berhutang nasik ayam dengan aku yer! ha ha ha.